تشک هتلی ارزان

الیاف تشک هتلی ارزان

همیشه بهترین ها را می توان در هتل یافت؛ بهترین سرویس خواب، بهترین نورپردازی، بهترین سیستم صوتی تصویری، بهترین سرویس های غذا حتی بهترین تشک هتلی ارزان! اما همیشه هم برای هتل ها دارای صرفه اقتصادی نیست که بهترین ها را فراهم کنند. بسیاری از هتل ها دارای تعداد کمتری از پنج ستاره هستند و معمولا خدمات نرمال اما معقولی ارائه می دهند. در این هتل ها همه چیز در حد تعادل است. ممکن است خبری از تشک های لاکچری گران قیمت و سرویس های غذای آنچنانی نباشد اما رفاه نسبی و معقولی در هتل وجود دارد.

کاربرد تشک هتلی ارزان

تشک هتلی ارزان یکی از اقلامی است که در این هتل ها کاربرد فراوان دارد. مهمانان با سپری کردن اوقات استراحت روی تشک های هتلی باید حس خوبی داشته باشند و تمام خستگی وجودشان را از تن بیرون کنند. اقتصادی بودن تشک هتلی به این معنا نیست که این تشک ها صرفا یک تشک معمولی هستند یا صرفا از تکه ای فوم یا ابر ساخته شده اند. تشک های هتلی همیشه با کیفیت بالا ساخته می شوند حتی نمونه هایی که دارای قیمت اقتصادی هستند چرا که هدف اول تولیدکنندگان در ساخت این تشک ها ارمغان سازی راحتی و آسایش است.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید تشک هتلی رویال کلیک کنید.

کاربرد تشک هتلی ارزان رقم زدن فضایی برای کسب آرامش و آسودگی خیال برای مهمانان و سپری کردن یک خواب راحت می باشد. اغلب مهمانانی که در هتل ها اقامت می کنند به دنبال خیال خوش و آسودگی هستند. این همان چیزی ست که در تولید انواع تشک هتلی ارزان به آن توجه می شود. تشک هتلی ارزان دارای نرمی مطلوب و راحتی قابل قبولی می باشد و می تواند یک انتخاب بهداشتی و راحت برای مهمانانی باشد که در طول روزهای سفر زیاد خسته می شوند.

قیمت تشک هتلی ارزان

ممکن است بسیاری از افراد به اشتباه تصور کنند که تشک هتلی ارزان تشکی بی کیفیت و بدرد نخور است. در حالی که چنین تفکری از اساس غلط است. حتی برندهای خوش نام و معتبری مانند رویال و آسایش و خوشخواب نیز در لیست تشک های هتلی خود اقدام به عرضه تشک هتلی ارزان یا اقتصادی نموده اند. این تشک ها با حداقل ویژگی های مطلوب تولید شده اند و در عین حال که دارای ویژگی های کلیدی اساسی و لازم برای یک تشک ایده آل هستند از قیمتی اقتصادی بهره مند می باشند.

قیمت تشک هتلی ارزان به پارامترهای زیادی بستگی دارد. ممکن است قیمت های اقتصادی زیادی را در بازار رویت کنید که مطابق با بودجه شما باشد. یکی از این پارامترها بدند تولید کننده است. مطمئنا تشک هتلی ارزان از برندی ایرانی مانند آسایش یا رویال به مراتب اقتصادی تر از تشک هتلی ارزان از برندی اروپایی می باشد چرا که تشک های ایرانی اساسا قیمت اقتصادی تری دارند. بنابراین اگر دنبال خرید تشک هتلی ارزان هستید ما به شما خرید تشک های داخلی را توصیه می کنیم.

قیمت تشک هتلی ارزان به جنس فوم استفاده شده داخل تشک بستگی دارد.

تشک هایی که دارای مموری فوم و لاتکس هستند معمولا گران قیمت می باشند اما در تشک های اقتصادی تر معمولا از فوم سرد یا فوم گرم استفاده می شود که در عین راحت بودن قیمتی اقتصادی دارد. این تشک ها ممکن است لایه ای از مموری فوم یا فوم لاتکس داشته باشند و به صورت هیبریدی طراحی شده باشند تا قیمت شان اقتصادی تر شود.

جنس رویه تشک نیز می تواند عاملی موثر در قیمت تشک هتلی ارزان باشد. رویه های مخملی، ابریشمی و ساتن معمولا قیمت بیشتری دارند و این در حالی است که رویه های پنبه ای، کتان، لنین و پارچه های گردباف و پفکی سوزنی معمولا اقتصادی تر هستند.

میزان نرمی و سفتی تشک، سیستم فنربندی، جنس فنرها، ابعاد تشک، ضد حساسیت بودن، بهره مندی از ضمانت و گارانتی و برند تولیدکننده همگی در قیمت تشک هتلی ارزان تاثیر گذار هستند. تشک های هتلی باید دارای اسکلت بندی خوبی باشند و فوم داخل آن ها کیفیت مطلوبی داشته باشد. بنابراین صرف اقتصادی بودن دست روی خرید هر نوع تشکی نگذارید. توصیه میکنیم که برای خرید تشک هتلی ارزان با کارشناسان کالای خواب نفیس تماس حاصل نمایید تا از قیمت های دقیق مطلع شوید و به این بهانه مشاوره دریافت کنید.

کاربرد تشک هتلی ارزان

بهترین تشک هتلی ارزان

تشک های هتلی دارای ویژگی های خاصی هستند اما اگر بخواهیم بهترین تشک هتلی ارزان را معرفی کنیم باید قبل از هر چیز به میزان نرمی و انعطاف پذیری تشک اشاره کنیم. بهره مندی از انعطاف پذیری و نرمی به اندازه ای که عضلات و مفاصل تحت فشار قرار نگیرند و در عین حال فرد احساس فرو رفتگی در تحت را نداشته باشد لازم است. در واقع میزان نرمی فوم و تراکم آن باید به اندازه ای باشد که عضلات و مفاصل در موقعیت های تعارضی قرار نگیرند. 

این موضوع باعث خواهد شد که صبح با درد گردن و درد کمر از خواب برخیزید. در نتیجه بهترین تشک هتلی ارزان باید دارای فومی با میزان تراکم مطلوب و خاصیت ارتجاعی ایده آل باشد. بهتر است این فوم از نوع فوم سرد باشد تا در گذر زمان تشک دچار کوبیدگی و فرورفتگی نشود. مطمئنا خوابیدن در تشکی که جای گودی کمر و لگن در آن حس می شود برای هیچ فردی خوشایند نخواهد بود.

طبی بودن تشک هتلی ارزان به ایده آل بودن آن کمک می کند. تشک هایی که از نوع مدیکال هستند معمولا جریان مطلوبی از هوا را درون تشک به راه می اندازند و تشک در طول شب مطبوع و خنک خواهد بود. شما به هیچ عنوان احساس تعرق نمی کنید و بدن تان کاملا خشک خواهد بود. تشک های طبی حمایت بسیار خوبی از مفاصل و عضلات تان به عمل می آوردند و شما را به هیچ عنوان تحت فشار یا تنگنا قرار نخواهند داد.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید تشک هتلی یک نفره کلیک کنید.

جنس رویه تشک هتلی ارزان باید کیفیت خوبی داشته باشد. ارزان بودن تشک دلیل خوبی برای بی کیفیت بودن رویه نخواهد بود. رویه تشک مستقیما با پوست مهمان در ارتباط است و در صورتی که از الیاف مصنوعی بی کیفیت دوخته شده باشد می تواند باعث بروز حساسیت شود حتی اگر روکش یا محافظ تشک نیز استفاده شده باشد. در نتیجه رویه تشک هتلی ارزان باید از جنس پنبه، کتان، ژاکارد و الیاف لطیف باشد.

سیستم فنربندی تشک هتلی ارزان نباید باعث ایجاد موج های حرکتی شدید و نوسان حرکتی در سطح تشک شود. بهترین سیستم فنربندی آن سیستمی است که حرکت فرد در یک سوی تشک حتی ذره ای فرد دیگر را در آن سوی تشک دچار جابجایی نکند. بنابراین صرف ارزان بودن تشک هتلی به سیستم های فنربندی غیر اصولی قانع نشوید. سیستم فنربندی منفصل پاکتی و بونل از بهترین سیستم های فنربندی محسوب می شود.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید تشک هتلی دونفره کلیک کنید. 

آنتی باکتریال بودن، ضد حساسیت بودن، دارا بودن ضخامت ایده آل، بهره مندی از قابلیت شستشو، حمایت از مفاصل و عضلات بدن و دارا بودن دیواره محکم به جهت حفاظت از تشک در برابر فشار همگی از جمله ویژگی های بهترین تشک هتلی ارزان می باشد. شما می توانید برای خرید تشک هتلی ارزان با چنین ویژگی هایی در مجموعه کالای خواب نفیس با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره های لازم را دریافت کنید.

خرید تشک هتلی ارزان

مطمئنا خرید تشک هتلی ارزان برای هتل ها یک امتیاز بزرگ است. هتل ها دارای تعداد زیادی اتاق هستند و در هر اتاق ممکن است چند تخت وجود داشته باشد. از طرفی عمر تشک های هتلی روزی تمام می شود و باید اقدام به خرید تشک هتلی نو نمود. 

مطمئنا خرید تشک هتلی ارزان برای هتل داران صرفه اقتصادی خوبی به دنبال دارد. برخی ممکن است به اشتباه فکر کنند که منظور از تشک هتلی ارزان تشک های بی کیفیت و غیر ارتجاعی است اما چنین نیست. اگر نگاهی به بازار فروش تشک هتلی بیندازید خواهید دید که برخی قیمت ها به شکل اقتصادی تعیین شده اند تا افراد با هر بودجه ای بتوانند تشک های هتلی را خریداری کنند.

زمان خرید تشک هتلی ارزان به میزان ضخامت تشک دقت داشته باشید. بسیار مهم است که ضخامت و ارتفاع تشک به قدری باشد که لااقل پنج سانتیمتر از تشک از باکس تشک بیرون بزند. تشک هایی که دارای ضخامت کم هستند درون باکس فرو می روند و ممکن است برای افراد مشکل ساز شوند. بنابراین ضخیم بودن تشک یک پوئن مثبت است.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید تشک هتلی زست کلیک کنید.

بهترین تشک هتلی ارزان

تشک های هتلی باید آنتی باکتریال باشند. به ویژه اینکه افراد مختلفی در طی یک هفته یا یک ماه ممکن است روی تشک ها بخوابند. هر چند که روکش تشک ها دائما تعویض می شود اما آنتی باکتریال و ضد حساسیت بودن تشک کمک می کند تا افراد احساس راحتی بیشتری روی تشک داشته باشند و دچار آلرژی های پوستی نشوند.

در خرید تشک هتلی ارزان به الیاف داخلی تشک توجه کنید. استفاده از مموری فوم، لاتکس، فوم سرد، الیاف پلی استر، ترموباند اسفنج، فوم گرم و فوم طبی درون تشک مرسوم می باشد با این حال ممکن است دلیل اقتصادی بودن قیمت تشک هتلی متفاوت بودن الیاف داخلی باشد. در نتیجه الیاف داخلی را بررسی کنید تا هم خیالتان آسوده گردد و هم بعد از خرید متوجه اشتباه خود نشوید. در انواع تشک های هتلی معمولا از الیاف با کیفیتی استفاده می شود با این حال برخی الیاف دارای میزان نرمی و انعطاف بیشتری هستند. طبیعی است که درجه بندی کیفی الیاف داخلی منجر به تنوع قیمت شود.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید باکس تشک هتلی کلیک کنید.

تقسیم وزن بدن به طور مساوی در تمام قیمت های تشک، متعادل بودن نرمی و سفتی تشک، قابلیت حمل وزن های بالا، مقاومت بالا در برابر رطوبت و تعریق، مقاومت در برابر آلرژی ها و گرد و خاک، تسهیل جریان هوا درون تشک و بهره مندی از اسکلت فنربندی متناسب همگی از جمله ویژگی هایی است که باید در خرید تشک هتلی ارزان به آن ها توجه کنید. شما می توانید برای بهره مندی از مشاوره خرید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

جنس رویه تشک هتلی ارزان

انواع تشک هتلی ارزان

تشک های هتلی ارزان دارای انواع مختلفی هستند. برندهای زیادی در حوزه تولید و عرضه تشک های اقتصادی قدم برداشته اند. این برندها شامل بسیاری از برندهای ایرانی می شوند. ممکن است حتی برترین و شناخته شده ترین برندها نیز در دسته تشک های اقتصادی خود گزینه های خوبی برای ارائه داشته باشند. از جمله این برندها می توان به رویال، ژینورا، اینتکس، آسایش، موناکو، نایت دریم، هرمس و اوشن اشاره کرد.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید باکس تشک فلزی کلیک کنید.

تشک های هتلی می توانند با الیاف داخلی مختلفی پر شده باشند. از جمله لاتکس، مموری فوم، فوم سرد، فوم گرم و یا فوم طبی و الیاف پلی استر و پلی یورتان.  تنوع در سایز و ابعاد، تنوع در جنس رویه، تنوع در سیستم فنربندی، تنوع در میزان ضخامت، تک نفره یا دونفره بودن و تنوع در تعداد رویه ها (تک رویه یا دو رویه) همگی از جمله پارامترهایی هستند که انواع تشک هتلی ارزان را از هم تفکیک می کنند. شما می توانید برای خرید تشک هتلی ارزان با کارشناسان ما در کالای خواب نفیس تماس حاصل نمایید تا مشاوره های تخصصی دریافت کنید.

فروش تشک هتلی ارزان

تشک های هتلی نرخ فروش خوبی دارند و دلیل این موضوع تعویض تشک ها در هتل ها بعد هر چند وقت است. صاحبان هتل ها برای راحتی و آسایش مهمانان ارزش زیادی قائل اند و به همین دلیل از بهترین تشک ها در هتل خود استفاده می کنند. مطمئنا تشک هایی که دارای قسمت های فرو رفته هستند و یا به مرور دچار خوردگی فوم شده اند و فنرهای پر سر و صدایی دارند نمی توانند آرامش و آسایش را برای مهمانان رقم بزنند. 

به همین دلیل بسیار مهم است که تشک های هتلی به طور دوره ای تعویض شوند. اما این تعویض می تواند برای صاحبان هتل ها هزینه بر باشد. به همین دلیل است که فروش تشک هتلی ارزان با استقبال خوبی همراه است. تشک های هتلی ارزان قیمت معمولا محبوبیت بالایی دارند چرا که دارای حداقل های یک تشک ایده آل هستند و در عین حال باعث ایجاد صرفه اقتصادی می شوند.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید محافظ تشک هتلی کلیک کنید.

فروش تشک هتلی ارزان در فروشگاه کالای خواب نفیس این امکان را به شما عزیزان داده تا بتوانید با خیال آوه از بین بهترین تشک های هتلی موفق به خرید بهترین گزینه شوید. کارشناسان ما در این راستا شما را یاری می کنند تا بتوانید بهترین انتخاب را شکل دهید. بنابراین با کارشناسان ما تماس بگیرید تا خدمات مشاوره رایگان بابت خرید تشک هتلی ارزان دریافت کنید.

مهشید
ارسال دیدگاه