خرید تشک از کارخانه | تشک به قیمت کارخانه

خرید تشک از کارخانه

جهت خرید تشک از کارخانه نفیس شما می توانید با ورود به فروشگاه آنلاین تشک نفیس به نشانی www.nafismattress.com و مشاهده محصولات ضمن انتخاب محصول و نهایی کردن خرید خود به اطلاعات تکمیلی محصولات دسترسی داشته باشید. یا با شماره 09120774226 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان فروش با تجربه شرکت نفیس استفاده نمایید.

خرید تشک از کارخانه

مزیت های خرید آنلاین تشک از کارخانه

خرید تشک بصورت آنلاین به قیمت کارخانه مزیت های زیر را دارد:

۱آسانی و راحتی: خرید تشک از کارخانه به شما این امکان را خواهد داد که به راحتی و بدون نیاز به رفتن به فروشگاه‌ های فیزیکی و صرف وقت در ترافیک، تشک مورد نظر خود را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

۲گزینه‌ های متنوع تر: در فروشگاه‌ آنلاین تشک نفیس می‌ توانید از تنوع بیشتری در مدل‌ ها، اندازه‌ ها و انواع تشک‌ها بهره‌مند بشوید و تشکی را که به نیاز ها و سلیقه‌ تان می‌ خورد انتخاب کنید.

۳تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه: کارخانه ها معمولا تخفیف‌ ها و پیشنهادات ویژه‌ای برای مشتریان خود دارند. از تخفیفات فصلی، تخفیف‌های روز و استفاده از کدهای تخفیف استفاده نموده و تشک مورد نظر را با بهترین قیمت تهیه فرمایید.

۴نظرات و بازخورد مشتریان: می‌ توانید نظرات و بازخورد های دیگر مشتریان در مورد کارخانه تولید کننده تشک‌ را مطالعه کنید، که به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کند و تشک مناسب نیاز های شما را انتخاب نمایید.

۵راحتی و صرفه‌جویی در زمان: خرید آنلاین از خانه یا محل کار یا هر جای دیگر انجام می‌ شود که در زمان شما صرفه‌ جویی می‌کند و نیازی به تنظیم وقت خاصی ندارید.

۶ارسال به محل مورد نظر شما: بعد از خرید تشک آنلاین امکان ارسال آن به محل مورد نظر شما وجود دارد. این اجازه را به شما می‌دهد تا از هزینه و زحمت حمل و نقل تشک بهره‌برداری کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان خرید تشک از کارخانه نفیس با کارشناسان مجموعه نفیس در تماس باشید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

دسته‌ بندی تشک بر اساس نوع اسکلت در کارخانه تشک

  • تشک‌های طبی
  • تشک‌های فنر منفصل
  • تشک‌های فنر متصل

ابعاد تشک

  1. تشک  کودک ۷۰ در ۱۳۰ سانتیمتر
  2. تشک  کودک ۷۰ در ۱۳۵ سانتیمتر
  3. تشک  نوجوان ۸۰ در ۱۸۰ سانتیمتر
  4. تشک  یکنفره ۹۰ در ۲۰۰ سانتیمتر
  5. تشک  یکنفره ۱۰۰ در ۲۰۰ سانتیمتر
  6. تشک  یکنفره ۱۲۰ در ۲۰۰ سانتیمتر
  7. تشک  دونفره ۱۴۰ در ۲۰۰ سانتیمتر
  8. تشک  دونفره ۱۶۰ در ۲۰۰ سانتیمتر
  9. تشک دونفره ۱۸۰ در ۲۰۰ سانتیمتر
  10. تشک دونفره ۲۰۰ در ۲۰۰ سانتیمتر
  11. ساخت تشک سفارشی

خرید عمده تشک هتلی از کارخانه نفیس

شما می توانید برای خرید عمده انواع مدل های تشک از کارخانه هم اکنون با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

گارانتی تعویض یکساله تشک های نفیس چگونه است؟
گارانتی یکساله تشک های نفیس بدون قید و شرط بوده و تمامی مواردی که سبب خرابی تشک می شود پیش بینی شده است. توجه داشته باشید که ایجاد مشکل برای تشک های شما دغدغه ما نیز هست و در صورت بروز مشکلی تشک به صورت رایگان درب منزل با تشک نو تعویض می گردد. (بدون هیچ هزینه اضافی برای مشتری).

آیا محصولات فروشگاه تشک نفیس شرایط تست و تعویض هم دارد؟
شما می توانید محصولات مورد نظر خود را با دو هفته مهلت تست رایگان از فروشگاه تشک نفیس خریداری نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن 09120774226 در تماس باشید.

( خرید تشک از کارخانه و  تشک به قیمت کارخانه در فروشگاه نفیس )

seyed hassan pooremami
ارسال دیدگاه