طرح تعویض تشک کهنه با نو

طرح تعویض تشک کهنه با نو

برای شرکت در طرح تعویض تشک کهنه با تشک با نو کافیه عکس تشک کهنه رو برای شماره
09120775042
در یکی از پیام رسانهای ،ایتا ،روبیکا، تلگرام یا واتساپ ارسال کنید و با همین شماره جهت انجام بقیه مراحل تعویض تشک دست دوم با نو تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم راستی این طرح برای همه شهرستانها هم انجام میشه و هزینه ای برای شما نداره فقط کافیه زمان تحویل تشک نو درب منزلتون تشک قدیمی رو به پیک تحویل بدید.

تشک کهنه را چکار کنیم؟

شما می توانید با تماس با فروشگاه نفیس و شرکت در طرح تعویض تشک قدیمی با تشک نو، تشک کهنه خود را تحویل داده و یک تشک نو خریداری کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با کارشناسان فروشگاه تشک نفیس در تماس باشید.

( خرید اقساطی تشک )

تعویض تشک کهنه با نو در شرق تهران و تهرانپارس

شما در صورتی که در شرق تهران و تهرانپارس هستید می توانید با نمایندگی فعال نفیس در این منطقه در تماس باشید و بصورت حضوری نسبت به خرید تشک نو اقدام فرمایید.

طرح تعویض تشک کهنه با نو

پس از تعویض تشک می‌ توانید احساس راحتی بیشتری در خواب داشته باشید، انرژی بیشتری در طول روز داشته باشید و به طور کلی کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید. پس چرا منتظر هستید!؟ با تعویض تشک کهنه خود با یک تشک نو، به سوی یک خواب بهتر و زندگی سالم‌تر حرکت کنید!!

طرح تعویض تشک در اصفهان

جهت شرکت در طرح تعویض تشک در اصفهان نیز می توانید با نمایندگی فعال شرکت نفیس در اصفهان در تماس باشید.

تگ ها: تعویض تشک هتلی – تشک کهنه را چکار کنیم؟  – تعویض تشک کهنه با نو در شرق تهران – تعویض تشک کهنه با نو در تهرانپارس – طرح تعویض تشک کهنه با نو – تعویض تشک دست دوم با نو – طرح تعویض تشک در اصفهان – تعویض تشک قدیمی با نو

 

seyed hassan pooremami
ارسال دیدگاه