محافظ تشک برای شب ادراری

محافظ تشک برای شب ادراری چیست؟

محافظ تشک برای شب ادراری چیست؟ کودکان در سنین خردسالی و افراد سالمند در سنین پیری ممکن است با مشکل عدم کنترل ادرار مواجه شوند. این موضوع می تواند منجر به کاهش عزت نفس و شرمندگی آن ها شود به ویژه اگر پرستار یا والدین و فرزندان مجبور به شستشوی دائمی تشک و ملحفه ها شوند. این موضوع از این بابت موجب شرمساری افراد می شود که لکه های تیره رنگ و نامطبوع روی تشک بعد از شستشوی ملحفه ها و تعویض روتختی نیز از بین نمی رود. 

این لکه های تیره رنگ و نامطبوع زمینه را برای رشد انواع میکروب ها، قارچ ها و کپک فراهم می کند و می تواند در بلند مدت منجر به حساسیت های پوستی شدید و داشتن خواب نا آرام در افراد شود. از طرفی نمی توان بوی نامطبوع را کاری کرد و باید زمان بروز چنین مشکلاتی تشک را کاملا شستشو داد. رهایی از شر تمامی این چالش ها با خرید محافظ تشک برای شب ادراری مرتفع می گردد.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید محافظ تشک کلیک کنید.

قیمت محافظ تشک برای شب ادراری چگونه است؟

محافظ تشک برای شب ادراری از تشک گران قیمتی که خریده اید نهایت محافظت را به عمل می آورد. این محافظ ها در بلند مدت بی شک برای شما صرفه اقتصادی ایجاد می کنند. قیمت محافظ تشک برای شب ادراری به نوع محافظ بستگی دارد. برخی محافظ ها همچون یک پد هستند که زیر ملحفه قرار می گیرند و از نفوذ ادرار به لایه زیرین یعنی تشک جلوگیری به عمل می آورند و این پدها با حلقه های کشی روی تخت فیکس می شوند اما احتمال جابجایی آن ها وجود دارد.

برخی از محافظ ها نیز کش دوزی شده هستند و می توانید از آن ها به عنوان محافظ و روتختی استفاده کنید. برخی دیگر نیز دارای شش وجه هستند و مانند یک کیف تشک را درون خود جای می دهند. این محافظ ها به کمک زیپ باز و بسته می شوند و از تمام وجوه تشک محافظت به عمل می آورند. محافظ های شش وجهی معمولا بیشترین قیمت را دارند. بهره مندی از الیاف ضد حساسیت در رویه محافظ، آنتی باکتریال بودن، نوع و جنس الیاف ضد آب، برند و کشور تولید کننده، ابعاد محافظ، ارتوپدیک بودن و قابلیت شستشو با دست یا ماشین لباسشویی همگی در قیمت محافظ تشک برای شب ادراری تاثیرگذار هستند.

قیمت محافظ تشک برای شب ادراری چگونه است؟

ویژگی های محافظ تشک برای شب ادراری چیست؟

محافظ تشک برای شب ادراری نوعی محافظ تشک ضد آب می باشد که با دارا بودن الیاف ضد آب جلوی نفوذ رطوبت و ادرار را به تشک خواهد گرفت. این محافظ ها دارای الیاف ضد حساسیت هستند چرا که اساسا به عنوان محافظ تخت کودکان و سالمندان استفاده می شوند و باید از بروز آلرژی های پوستی در این افراد جلوگیری کنند.

جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، آلودگی های محیطی، پرز، رطوبت و عرق بدن، حشرات ریز موذی و موی حیوانات به درون تشک از مهمترین ویژگی های محافظ تشک برای شب ادراری می باشد. جنس الیاف داخلی و الیاف بیرونی این محافظ ها معمولا ضد آب می باشد. محافظ تشک برای شب ادراری چنانچه از الیاف داخلی نایلونی وینیل ساخته شده باشد ممکن است خوابیدن روی آن سر و صدا ایجاد کند.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید محافظ تشک ضد آب کلیک کنید.

بنابراین توصیه می شود که قبل از خرید در مورد ضروری ترین ویژگی های این محافظ ها را چون قدرت جذب بالا، نرمی، راحتی، طبی، ضد آلرژی، سازگاری با محیط زیست، ضد استرس، ایجاد جریان هوا، قابلیت خنک کنندگی و بی صدا بودن مطمئن شوید.

انواع محافظ تشک برای شب ادراری

این محصولات گزینه خوبی برای کودکان و سالمندانی است که به شب ادراری دچار هستند. این موضوع یک پدیده قابل درمان از لحاظ پزشکی است با این حال ممکن است فرد را دچار عذاب وجدان و شرمساری کند. استفاده از انواع محافظ تشک برای شب ادراری از نفوذ رطوبت به درون بافت تشک جلوگیری نموده و نیاز به شستشوی تشک را از بین می برد.

انواع محافظ تشک برای شب ادراری را می توان از لحاظ ابعاد و سایز، میزان نرمی و سفتی، جنس و کیفیت الیاف داخلی، جنس و کیفیت الیاف خارجی، برند، تعداد لایه ها، قدرت جذب رطوبت، میزان ضخامت، طبی بودن، قابلیت شستشو با دست یا ماشین لباسشویی، بی صدا بودن، سازگاری با محیط زیست و بهره مندی از هواکش و سطح قابل پوشش به دسته بندی های مختلف تقسیم کرد. شما می توانید با توجه به نیاز فرد و میزان بودجه ای که دارید اقدام به خرید انواع محافظ تشک برای شب ادراری از فروشگاه کالای خواب نفیس نمایید.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید تشک هتلی کلیک کنید.

خرید محافظ تشک برای شب ادراری

خرید محافظ تشک برای شب ادراری

محافظ تشک برای شب ادراری نوعی محافظ تشک ضد آب و ضد حساسیت است که با بهره مندی از الیاف ضد آب مانند تنسل لیوسل، الیاف پلی استر، الیاف وینیل، الیاف سیلیکون، الیاف نانو و الیاف لمینت و اسپان باند از نفوذ رطوبت ناشی از ادرار، تعرق بدن و مایعات به درون بافت تشکل جلوگیری می کند. در نتیجه نه از بوی نامطبوع خبری خواهد بود و نه زمینه برای رشد آلودگی ها فراهم می شود. داشتن خواب سالم، راحت در بستری خوشبو و تمیز و افزایش دوام و طول عمر تشک از مهمترین مزایای خرید محافظ تشک برای شب ادراری است.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید محافظ تشک تخت بزرگسال کلیک کنید.

خرید اینترنتی محافظ تشک برای شب ادراری

محافظ تشک برای شب ادراری نه تنها برای افرادی که با مشکل شب ادراری روبرو هستند مناسب است، بلکه برای افرادی که در زمان خواب دمای بدنشان بالا می رود و بسیار عرق می کنند نیز یک گزینه عالی است. بسیاری از افراد در زمان خواب دچار تعریق می شوند به نحوی که بعد از بیداری تشک شان خیس گشته و بدن شان غرق آب شده است. محافظ تشک برای شب ادراری برای این افراد یک انتخاب عالی جهت جلوگیری از آلوده شدن تشک به بوی نامطبوع و رنگ تیره عرق بدن می باشد.

افرادی که مدت زمان طولانی در بستر هستند، افرادی که در خانه کودک خردسال دارند یا از حیوانات خانگی نگهداری می کنند نیز بهتر است از این محافظ ها استفاده کنند. شما می توانید برای خرید اینترنتی محافظ تشک برای شب ادراری از فروشگاه کالای خواب نفیس به وبسایت ما مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

خرید محافظ تشک برای شب ادراری

فروش محافظ تشک برای شب ادراری

اگر در منزل از حیوانات نگهداری می کنید یا از سالمندان مراقبت می کنید یا حتی کودک خردسال دارید، احتمالا به محافظ تشک برای شب ادراری نیاز پیدا خواهید کرد. این محافظ از عبور مایعات جلوگیری می کند و به واسطه منافذ ریز هوا را در سطح تشک به جریان می اندازد. این محافظ ضد لک است، می تواند از نوع زیپ دار یا کش دوزی شده باشد و از تجمع خاک، پرز و نفوذ حشرات موذی جلوگیری می کند.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید محافظ تشک تک نفره کلیک کنید.

فروش محافظ تشک برای شب ادراری در فروشگاه کالای خواب نفیس این امکان را به خریداران عزیز داده است تا بتوانند بهترین محافظ را برای حفظ سلامت و بهداشت و راحتی خواب عزیزان خود خریداری کنند. 

مهشید
ارسال دیدگاه