اخبار, وبلاگ

راهنما انتخاب تشک پنج ستاره برای هتل

راهنما انتخاب تشک پنج ستاره برای هتل

در هنگام انتخاب تشک برای هتل های 5 ستاره برخی موارد با اهمیت هستند که باید به آن ها توجه داشته باشیم. در این مقاله ما به این موارد پرداخته ایم:

خصوصیت ارتجاعی تشک

برای ارزیابی کیفیت ارتجاعی بودن تشک ها می‌ توانید از سطح تخت زانو یا زاویه تخت برای نشستن استفاده کنید و سعی کنید تشک را فشار داده و ببینید آیا به سرعت به حالت اولیه بازمی‌گردد یا خیر!! اگر این مورد صدق کند به معنای داشتن یک تشک با کیفیت است. همچنین توانایی بازیابی خاصیت ارتجاعی خوب پس از فشرده سازی نیز نقطه مثبتی است که در خرید تشک های هتلی باید به آن توجه داشت.

انتخاب مواد تشک

تشک‌ های دارای فنر با خصوصیت ارتجاعی بالا مناسب برای افراد با وزن های مختلف هستند و می‌ توانند به خوبی نیازهای گروه‌ های مختلف را تامین کنند. پشتیبانی مناسب این تشک‌ ها می‌ تواند با انواع موقعیت‌ های خواب متناسب شود. علاوه بر این تشک‌ های فنری بدون صدا و لرزش می‌ توانند بهبود کیفیت خواب را بطور موثری فراهم کنند. همچنین انتخاب تشک‌ های تهویه‌ پذیر هم میتواند مفید باشد.

تست کردن تشک

جهت اطمینان یافتن از انتخاب درست تشک هتلی 5 ستاره، این که فقط به تشک دست بزنید، کافیس نیست!! بهترین روش برای ارزیابی تشک این است که بخوابید و تشک را تست کنید. یک تشک با کیفیت بدون ناهمواری و تغییر شکل ناخواسته هنگام نشستن یا جابه‌جایی خواهد بود. وقتی که بر روی تشک دراز می‌ کشید تشک باعث حفظ کشش طبیعی ستون فقرات، شانه، کمر، و مفصل ران خواهد شد و می‌تواند کمی فاصله ایجاد نمید.

انتخاب تامین‌کنندگان

هنگامی که تصمیم به خرید تشک می‌گیرید، به برند های معتبر در این زمینه توجه داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در این زمینه هم اکنون با کارشناسان فروشگاه نفیس در تماس باشید.شماره تماس 09120774226

مقاومت تشک

تشک‌ های هتلی باید مقاومت و دوام کافی داشته باشند. معمولا این تشک‌ ها باید به مرور زمان مقاومت خوبی داشته باشند و پس از استفاده مکرر از آن‌ ها کیفیت خوب خود را حفظ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید